mandag 29. august 2011

IsaDora - Bronze Patina



Enda et bildet som er tatt i "hui og hast", det regnet på lørdag. Ergo var det dårlig lys..

Jeg har vært på jentetur i helga, lørdag tok vi en tur over grensen. Der fant jeg endelig IsaDora sine høstlakker (btw så er de hele 20kr billiger i Sverige, 69SEK).

Jeg kjøpte alle tre, først ut er Bronze Patina som jeg bare elsker.
IsaDora har virkelig gode lakker, tykk børste og fantastisk konsistens.
Bronz Patina er uten tvil en One Coater, på bildet har jeg IsaDora second nail, IsaDora Bronz Patina og til slutt Seche Vita topcoat.

Elsker at fargen er dyp dyp brun, med et hint av gull/bronsje støv i.
Eneste som er minuset med IsaDora er at neglelakkene er så små, det er så lite i de. Stemmer det, eller bare føles det sånn?

Merke: IsaDora
Navn: Bronze Patina
Kjøpt: Lindex, Nordbysenteret
Pris: 69 SEK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar