torsdag 25. august 2011

Chanel- Pèridot



Se bort i fra at lakken er lagt stygt, jeg hadde dårlig tid og bare måtte teste den (jeg klarte å lage hakk to ganger..).
Jeg fant Chanel sine høstlakker på Skin Tonic i dag, jeg prøvd alle tre på og likte Pèridot 531 best.
Pèridot kan minne om Make-up store sine holistiske lakker som var populære i vår.

De to andre fargene er:
Graphite 529 likte jeg også veldig godt, den perfekte julelakken. Mørk grå med sølvglitter i.
Quartz 525 synes jeg var en kjedelig farge, selv med tre strøk var den altfor lys.

Det som er likt for alle lakkene er at de har veldig tynn børste, og er vanskelig å legge pent. De striper seg lett, og er veldig gjennomsiktige.

Merke: Chanel
Farge: Pèridot 531
Kjøpt: Skin Tonic
Pris: 220kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar