fredag 2. september 2011

Honk if you love me- OPI



Merke: OPI
Navn: Hunk if you love me- America touring collection
Kjøpt: eBay
Pris: $5.99

Bildene ble som det alltid blir med meg, ikke de beste. 
Jeg elsker fargen, den perfekt høstlakken (føler jeg har sagt det før?). Først trodde jeg at den var veldig lik IsaDora sin Zifandel, men det viser set at Hunk if you love me er mye mer lilla.

Jeg lakket den med IsaDora secondnail som base og Sech vite som topcoat, allerede i dag flasser lakken som bare fy. Det er litt nedtur, men det som er opptur er at det kom ni nye lakker i posten i dag. Bland annet kom China glaze, Orly og Essie. Følg me!

1 kommentar:

  1. Denne så sååå lekker ut, og er herved bestilt ;) Jeg tenkte jeg skulle være litt crazy og bestille en turkis også, men det er en farge jeg aldri har prøvd før så jeg er så usikker på hvilken jeg skal velge (og om jeg kler den, hehe). Har du prøvd OPI sine "Cuckoo for this Color" eller "Mermaids Tears"?

    SvarSlett